استاندار یزد 

 (تودیع و معارفه فرماندار یزد (5) )


یزدفردا "
استاندار یزد :ابتدا الگوها اصلاح شوند تا نتیجه كار و همت مضاعف مردم و مسئولان هدر نرود.
به گزارش یزدفردا:استاندار یزد نیز پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار یزد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نعمتی است كه در اختیار ما قرار گرفته و امكان اجرا و پیاده‌سازی احكام اسلام به بهترین شكل ممكن در این نظام بر خلاف دوران گذشته وجود دارد.
محمدرضا فلاح‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اینكه مقام معظم رهبری سال گذشته را سال اصلاح الگوی مصرف و امسال را سال همت مضاعف و كار مضاعف نامیدند، این است كه ابتدا الگوها اصلاح شوند تا نتیجه كار و همت مضاعف مردم و مسئولان هدر نرود.
وی در این مراسم همچنین ضمن قدردانی از زحمات محمود عظیمی‌نیا و سوابق درخشان وی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اگر عظیمی‌نیا دو ساعت نیز صحبت می‌كرد نمی‌توانست كارهایی كه در دوران 30 سال خدمت صادقانه و پاك خود انجام داده است را مطرح كند.
فلاح‌زاده همچنین با اشاره به انتصاب سیفی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی استان یزد اظهار داشت: ایشان به قدری در سمت خود موفق عمل كرده است كه مسئولان میراث فرهنگی در مركز به هیچ‌وجه حاضر به خروج ایشان از مجموعه میراث فرهنگی نبودند و پس از موافقت نیز دوباره پشیمان شدند و خواستار بازگشت آقای سیفی به مجموعه خود بودند.
وی تاكید كرد: مسئولان در هر جایی كه خدمت كنند مهم است كه بر رفتار و گفتار خود دقت‌نظر داشته و با دیگر مسئولان تعامل داشته باشند و در كار خود متعهدانه و متخصصانه برخورد كنند.
فلاح‌زاده بر حفظ دستاوردهای نظام و حفظ ارزش‌ها تاكید كرد و خواستار تعامل و همراهی فرمانداران با ائمه جمعه و اطلاع‌رسانی از اقدامات خود شد.
وی بر برگزاری مرتب جلسات با نخبگان، تعامل با مدیران، توجه به امور عمرانی، توجه به مسائل فرهنگی و ... از سوی فرمانداران تاكید كرد.

در این مراسم از خدمات محمود عظیمی‌نیا تجلیل و عزیزالله سیفی به عنوان فرماندار یزد معرفی شد.
عظیمی‌نیا با 30 سال سابقه كار در مراكز مختلف به بازنشستگی نائل شد و سیفی كه پیش از این در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد فعالیت می‌كرد، سكان فرمانداری یزد را به دست گرفت.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا